مینی لودر فوریوز

5/5 - (17 امتیاز)

مینی لودر فوریوز یا به اصطلاح عام بابکت فوریوز یکی از ماشین ‌آلات نیمه سنگینی است که در داخل کشور تولید می ‌شود. این مینی لودر‌ برای حمل و جابجایی مواد و مصالح سنگین در محیط های ساختمانی، عمرانی، معدنی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این مینی لودرها معمولاً قابلیت نصب جلوبند های مختلفی از لوازم جانبی مانند باکت، بیل بکهو، تیغه گریدر و بسیاری اتصالات دیگر هستند که برای انجام وظایف مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

برای خرید مینی لودر یا بابکت فوریوز یا هر ماشین سنگین دیگری باید به نمایندگی ‌های رسمی یا فروشندگان معتبر ماشین‌ آلات سنگین مراجعه کنید. همچنین می ‌توانید از طریق اینترنت و وب‌ سایت ‌های معتبر خرید آنلاین ماشین‌ آلات سنگین را انجام دهید. در ادامه این مطلب از سایت بابکت طوس شما را بیشتر با این بابکت آشنا می کنیم و مرجع فروش این محصول را معرفی می نماییم.

مینی لودر فوریوز یا به اصلاح عام بابکت فوریوز یک محصول ساخت ایران می باشد(بابکت ایرانی) که توسط یک شرکت مهندسی دانش بنیان طراحی و تولید شده است. این مینی لودر در سال 1394 در شرکت دانش بنیان یگانه پارسه کویر توسط مهندسین خلاق یزدی با استفاده از بروز ترین نو آوری ها و تکنولوژی های روز به مرحله تولید رسید. مینی لودر فوریوز UZ1020 مهندسی معکوس شده ای از برند بابکت S220 آمریکایی می باشد و از طرفی نام فوریوز Foruse بر گرفته شده از نام یوز پلنگ ایرانی می باشد که برای این دستگاه انتخاب شده است.

این محصول از لحاظ کیفیت و کارایی در مقایسه با برند های رایج موجود در بازار ایران نظیر دراج رفسنجان، مینی لودر های چینی(سانوارد، راکون، آران ماشین چین، دلتا راه ماشین، زرین کوپال، سنو پارس) و هیوندای کره دارای کیفیت بالاتری می باشد.

بابکت فوریوز

مشخصات مینی لودر فوریوز

مینی لودر فوریوز UZ1020، یک به اصطلاح بابکت قدرتمند با ابعاد کوچک می باشد که برای کارهای سنگین و سبک در صنایع ساختمانی، معدنی و کشاورزی بسیار مناسب است. این لودر کوچک می تواند با طراحی روز و قدرت بالای خود، بارگیری و جابجایی مواد و عملیات مختلف را با دقت و کارایی بالا به شما ارائه دهد. به علاوه، مینی لودر فوریوز با طراحی و ساختار کوچک و قابل حمل، به راحتی قابل انتقال و استفاده در محیط‌ های بسته و محدود است.

مشخصات موتور مینی لودر فوریوز
مدل موتور کامینز 4 سیلندر توربودار با گشتاور 2400 دور بر دقیقه و 62 کیلو وات قدرت
حداکثر توان موتور   83 اسب بخار
سایر مشخصات
وزن عملیاتی   4000 kg
ظرفیت کاری   1040 kg
ظرفیت باکت   0.6 متر مکعب
ظرفیت تانک هیدرولیک   75 لیتر
حداکثر سرعت   12 کیلومتر بر ساعت
سایز لاستیک   16/5_12
ارتفاع تخلیه   3155 mm

سایر امکانات بابکت فوریوز

  • استفاده از سیستم بروز کنترل پایلوت
  • مجهز به جوی استیک حرکتی و لودر
  • مجهز به سیستم آکومولاتور جهت اطمینان از عملکرد جوی استیک ها
  • سیستم تراز اتوماتیک برقی هیدرولیکی برای جلوگیری از ریزش اجسام
  • داشتن قدرت بالاتر با وجود ابعاد یکسان با محصولات مشابه
  • دسترسی بیشتر به مکانیزم  و تجهیزات لودر
  • مجهز به سیستم تهویه مطبوع
  • دارای استاندارد Rops & Fops

کاتالوگ بابکت فوریوز, مینی لودر فوریوز

مشخصات بابکت فوریوز, مینی لودر فوریوز

لیست قیمت مینی لودر بابکت فوریوز

در جدول زیر لیست قیمت مینی لودر های تولیدی شرکت فوریوز را مشاهده میفرمایید. با توجه به نوسان بازار و قیمت دلار، استعلام قیمت روز دستگاه ها فقط به صورت تلفنی معتبر می باشد.

لیست قیمت بابکت فوریوز

بابکت طوس نمایندگی رسمی فروش مینی لودر فوریوز و مینی بیل فوریوز در کشور می باشد. برای استعلام قیمت بابکت فوریوز، لوازم یدکی بابکت فوریوز همچنین درخواست پیش فاکتور رسمی برای ارگان های دولتی می توانید از طریق شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید.

02144340131
09120330513
05138583096
09159965872